میگھن مارکل نے کیٹ مڈلٹن کی انگلیوں پر قدم رکھنے کا فیصلہ کیا: ‘لیکن میں ملکہ بننے کا اہل ہوں!’

85
Spread the love

[ad_1]

میگھن مارکل نے کیٹ مڈلٹن کی انگلیوں پر قدم رکھنے کا فیصلہ کیا: ‘لیکن میں ملکہ بننے کا اہل ہوں!’

ایک ماہر کا خیال ہے کہ شہزادہ ہیری سے شادی کے پیچھے میگھن مارکل کے ارادے صرف ملکہ کے لقب کی شوٹنگ کے لئے تھے اور کیٹ مڈلٹن کے تحت ڈچیس بننا مبینہ طور پر انحطاط بن گیا۔

اس دعوے کو مشہور مصنف اور صحافی ٹام بوور نے آگے لایا تھا۔ دی سن کے بارے میں اپنی رائے میں انہوں نے اعتراف کیا کہ میگھن مارکل انگلینڈ کی ملکہ کے لقب کے حصول کا ارادہ کررہی ہیں اور حتی کہ اس نے شہرت اور پریس کے لئے شہزادہ ہیری سے شادی کرنے کا الزام عائد کیا۔

صحافی نے یہ بھی اعتراف کیا ، “ہالی ووڈ کی دیو کی طرح ، اس نے بھی ان لوگوں کو لعنت بھیج دی ہے جو یہ نہیں سمجھتے ہیں کہ سسیکس کا ڈچس ہونا کافی نہیں تھا۔ دوسرے شاہی ، خاص طور پر پرنس ولیم اور کیٹ کے پیچھے جلوس میں پیدل چلنے کا احساس کم ہورہا تھا۔

یہاں تک کہ وہ نوٹ کرتے ہیں ، “وہ انگلینڈ کی ملکہ بننا چاہتی تھیں۔ وہ تمام برطانوی جو اس کے راستے پر کھڑے ہوئے تھے ان پر سیکس ازم اور نسل پرستی کا الزام ہے۔ سوال یہ ہے کہ کیا میگھن نے کبھی برطانیہ میں ہی رہنے کا ارادہ کیا تھا؟ کیا وہ ایمانداری کے ساتھ اپنے کیلیفورنیا کے طرز زندگی کو قربان کرنا چاہتی ہے اور بارش والے برطانیہ میں شاہی خاندان کی رکن کی حیثیت سے خدمات انجام دینا چاہتی ہے؟

مسٹر بوور یہاں تک کہ حیرت زدہ ہیں کہ کیا میگھن کے ارادے صرف “دھوپ میں اپنے عزائم کو آگے بڑھانے کے لئے ایک شادی پتھر کے طور پر شادی اور لقب کو استعمال کرنا ہیں؟”

انہوں نے یہ کہتے ہوئے یہ نتیجہ اخذ کیا ، “اپنی عظمت سے راضی ہونے والی ، میگھن سوچتی ہے کہ وہ اپنی منزل مقصود کو ختم کرنے کے لئے برسوں سے سازشوں کا شکار رہی ہے۔ جبکہ دیگر اہم کرداروں میں بھی ، میگھن کے کچھ حصہ تھے۔”

.

[ad_2]

Source link

Leave A Reply

Your email address will not be published.