لیزو خواتین لاشوں پر تنقید کرنے والے جعلی ڈاکٹروں کے خلاف پیچھے ہٹ گئی

91
Spread the love

[ad_1]

لیزو خواتین لاشوں پر تنقید کرنے والے جعلی ڈاکٹروں کے خلاف پیچھے ہٹ گئی

جسمانی مثبتیت کے حامی اور گلوکار لیزو نے حال ہی میں موٹے ہونے کی وجہ سے زیادہ سائز کی خواتین کو مارنے والے نفرت کرنے والوں کے خلاف تالیاں بجانے کا فیصلہ کیا ہے۔

گلوکارہ نے ٹک ٹوک ویڈیو میں نفرت کرنے والوں کو اپنے ذہن کا ایک ٹکڑا دیا اور جسمانی امیج کے معاملات اور اس کے خوفناک اشتعال انگیزی کے بارے میں براہ راست ریکارڈ قائم کیا۔ “میں صرف یہ کہنا چاہتا تھا کہ میں نے ان میں سے کچھ ویڈیوز میں موٹی لڑکیوں کے بارے میں دیکھا ہے جو صحت مند کھانا کھاتی ہیں اور سرگرم رہتی ہیں ، لیکن ایسا لگتا ہے کہ اپنا وزن کم نہیں کرسکتی ہیں۔”

“میرے خیال میں اس قسم کی ویڈیوز اہم ہیں۔ چاہے وہ اپنا وزن کم کرنا چاہیں ، یا اپنا وزن کم کرنا نہیں چاہتے ہیں – صرف یہ ظاہر کرنے کے لئے کہ ہر ایک کا جسم مختلف ہے ، اور یہ کس طرح مختلف ہے۔”

“تبصرے میں جعلی ڈاکٹروں نے مجھے واقعی پریشان کرنے کی بات کی ہے ، ‘اوہ ، آپ کے پاس یہ ہے’ یا ‘آپ کی یہ حالت ہوسکتی ہے’… نہیں! اگر میں صرف موٹا ہوں تو کیا ہوگا؟ کیا ہوگا اگر یہ صرف میرا جسم ہے؟ باڈیز سبھی ایک چھ پیک کے ساتھ پتلی ہونے کے لئے ڈیزائن نہیں کی گئیں۔ اگر آج آپ اپنے آپ کو دب کر محسوس کررہے ہیں… بس یاد رکھیں کہ آپ کا جسم آپ کا جسم ہے۔ کسی کو بھی آپ کا جسم نہیں ملا۔ تو اس سے لطف اٹھائیں [expletive]”

.

[ad_2]

Source link

Leave A Reply

Your email address will not be published.