بریڈ پٹ کو سابقہ ​​اہلیہ انجلینا جولی نے تحویل میں ہونے والی جنگ کے دوران غمزدہ کیا

93
Spread the love

[ad_1]

ہالی ووڈ کے دبنگ اداکار بریڈ پٹ کی اینجلینا جولی سے گھریلو زیادتی کے الزامات کے الزام میں ‘دل شکستہ’ ہیں جب اس کے بعد متنازعہ حراست کی جنگ کے دوران میڈڈوکس نے گواہی دی۔

‘میلفیسنٹ’ اداکارہ جولی نے مبینہ طور پر کاغذی کارروائی کی ہے جس میں یہ اشارہ کیا گیا ہے کہ وہ اور ان کے بچے اپنے الزامات کی حمایت میں گواہی اور ‘ثبوت اور اختیار’ پیش کرنے پر راضی ہیں۔

‘ونس اپون اے ٹائم ان ہالی ووڈ اسٹار’ کے اس لیک ہونے کے بعد پریشان ہوگئے تھے کہ انجلینا جولی جوڑے کی متنازعہ تحویل میں لڑائی میں گھریلو زیادتی کا ثبوت فراہم کرے گی۔

2016 میں بیٹے میڈڈوکس ، 19 اور 57 سالہ بریڈ کے مابین مبینہ طور پر تکرار کے بارے میں کہا جاتا ہے کہ کاغذی کارروائی داخل کرنے والے 45 سالہ جولی کے لئے آخری تنکے تھے۔

اب پٹ ‘دل ٹوٹ گیا ہے کہ انجلینا اس راستے پر چلی گئی ہے۔ اداکار کے ایک قریبی ذرائع نے انکشاف کیا کہ ان کی شادی کے بعد بہت زیادہ جذبات باقی ہیں۔

بریڈ کو ایسا لگتا ہے کہ ‘وہ اپنے بچوں سے زیادہ سے زیادہ الگ تھلگ رہا ہے ، اور وہ اس سے تباہ کن ہے۔’ انجلینا اور وہ میڈڈوکس ، زہارا ، پیکس ، شیلو 14 اور جڑواں نوکس اور ویوین شریک ہیں۔

.

[ad_2]

Source link

Leave A Reply

Your email address will not be published.